De schakel tussen engineers en klanten

Cloud Support Engineer

Service is not a department, it’s an attitude

Cloud Support Engineer

Wil jij graag de problemen van klanten oplossen en de schakel zijn tussen onze engineers en klanten? Ben jij de hands-on man of vrouw die graag klanten te woord staat en ze proactief helpt met hun vragen en uitdagingen? Houd je ervan om complexe zaken op te pakken en, in goed overleg met je collega’s, efficiënt en effectief op te lossen? Dat is mooi! Dat is precies wat een Cloud Support Engineer bij Korton doet. En omdat Korton snel groeit, zijn we op zoek naar nieuwe collega’s.

Dit is Korton

Korton gaat verder waar anderen ophouden. Al een kwart eeuw leveren wij hoogwaardige technologie-oplossingen aan klanten in onder meer de zorg, mobiliteit en zakelijke dienstverlening. We bieden betrouwbaarheid en veiligheid op de momenten dat dit er echt toe doet. Dit kunnen wij omdat we samen met onze klanten de slimste en meest betrouwbare cloudarchitecturen ontwerpen, implementeren, realiseren en onderhouden. En daarvoor stellen wij alles in het werk. Want als wij niet alert zijn, lopen zorgprocessen in zorginstellingen vast of kan het vervoer van patiënten niet plaatsvinden.

Er gaan bijvoorbeeld per maand meer dan één miljoen geplande vervoersbewegingen door onze cloudoplossingen. Onze betrokkenheid hierbij is cruciaal: wij zorgen voor de systemen van onze klanten alsof ze van onszelf zijn. Dit is waar we voor staan, waar we voor gaan en is de ultieme motivatie om onszelf te blijven ontwikkelen.

DIt ben jij

Een echte team player die, samen met collega’s, snel kan schakelen tussen verschillende klanten en verschillende issues.

Een tech-freak die ervan houdt om technische problemen bij een klant efficiënt en effectief op te lossen.

Leergierig, waardoor je je technische kennis en knowhow blijft ontwikkelen en je steeds complexere zaken leert oplossen.

Een communicatief en sociaal vaardig persoon die altijd klantgericht is.

Empathisch en proactief.

Dit ga je doen

Fungeren als eerste aanspreekpunt van onze klanten. Alle vragen, problemen of verzoeken van klanten komen bij jou binnen.

Al deze vragen, problemen en verzoeken beantwoorden en oplossen of, in overleg met je team, overdragen aan onze Cloud Engineers.

Je verdiepen in de nieuwste (multi-) cloudoplossingen, die onze klanten optimaal ondersteunen – nu en in de toekomst.

Zorgen voor het up-and-running houden van systemen van onze klanten en daarmee de continuïteit bewaken van bijvoorbeeld grote zorginstellingen of vervoersorganisaties.

Dit is wat we vragen

Enthousiast, behulpzaam en initiatiefrijk.

Afgeronde ICT-studie op mbo-niveau 4.

Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in een supportfunctie.

In staat om te communiceren op diverse niveaus: je denkt proactief mee en houdt rekening met de situatie van de klant bij het communiceren over issues, verzoeken en oplossingen.

Zelfstandig, maar ook in staat om in teamverband te werken.

Kennis van Microsoft-omgevingen en -netwerken.

Gevorderde Microsoft kennis van Operating Systems. Kennis van Active Directory, Group Policy Object, DHCP/DNS en Routing is een pré.

Kennis van Office 365 en Azure is een pré.

Dit krijg je ervoor terug

een goed salaris, inclusief 8% vakantietoeslag;

een pensioenregeling (70/30);

een ruim opleidingsbudget;

een buitengewoon positieve en informele werksfeer;

interne doorgroeimogelijkheden;

en uiteraard een laptop en mobiele telefoon.

Passen we bij elkaar?

En heb je nog niet alle kennis in huis of wil je je huidige kennis vergroten? Dan krijg je de training van ons. Wij bieden namelijk een ruim studiebudget. En zo zijn er nog wel meer redenen om bij Korton te komen werken. Wil je weten wat die redenen zijn? Lees meer over Korton!

Direct solliciteren? E-mail je CV en je motivatie naar ons op en wij nemen contact met je op. Tot snel!