De schakel tussen engineers en klanten

Cloud Support Engineer

Service is not a department, it’s an attitude

Cloud Support Engineer

Ben jij de enthousiaste en leergierige Cloud Support Engineer die zijn skills weet toe te passen om klanten gerust te stellen en verder te helpen wanneer zij bellen met een probleem en / of vraag? Ben jij de hands-on man of vrouw die gemakkelijk klanten te woord staat en ze proactief helpt met hun vragen en uitdagingen? Zie jij het als een uitdaging om een diversiteit en complexiteit aan zaken op te pakken en, in goed overleg met je collega’s, effectief en efficiënt op te lossen?

Dat is precies wat een Cloud Support Engineer op onze skilled servicedesk bij Korton doet. En omdat Korton snel groeit, zijn we op zoek naar nieuwe collega’s.

Dit is Korton

Korton levert heldere en innovatieve Clouddiensten, die onze klanten helpen bij het waarmaken van hun doelstellingen. Dit drijft ons naar oplossingen die de klant laten innoveren. We geloven dat het verschil hierin wordt gemaakt door de collega’s die deze oplossingen ontwerpen, implementeren en beheren. Mensen met de juiste kennis en ervaring die begrijpen wat er speelt in het bedrijf of de organisatie van de klant. Mensen die gedreven zijn om snel te helpen als iets niet werkt of om juist nog eens door te vragen over wat de klant nu écht wil oplossen. Die betrokkenheid onderscheidt ons!

 

Want als wij niet alert zijn, lopen zorgprocessen in zorginstellingen vast of kan het vervoer van patiënten niet plaatsvinden. Er gaan bijvoorbeeld per maand meer dan één miljoen geplande vervoersbewegingen door onze cloudoplossingen. Onze betrokkenheid hierbij is cruciaal: wij zorgen voor de systemen van onze klanten alsof ze van onszelf zijn. Dit is waar we voor staan, waar we voor gaan en is de ultieme motivatie om onszelf te blijven ontwikkelen.

DIt ben jij

Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten, het visitekaartje voor Korton!

Een Tech freak die ervan houdt om proactief technische problemen bij een klant effectief en efficiënt op te lossen.

Iemand die snel kan schakelen tussen verschillende klanten en verschillende issues.

Iemand die graag in de regie is en pas loslaat wanneer het probleem is opgelost.

Een echte team player die in staat is veel zaken zelfstandig op te pakken maar ook weet wanneer je collega’s kan / moet betrekken.

Leergierig, waardoor je je technische kennis en knowhow blijft ontwikkelen en je steeds complexere zaken leert oplossen.

Een communicatief en sociaal vaardig persoon die altijd klantgericht is en het geweldig vindt onze klanten en zijn gebruikers te verbazen met een super experience.

Empathisch, proactief en initiatiefrijk.

Dit ga je doen

Je zorgt voor het up-and-running houden van systemen van onze klanten en bewaakt daarmee de continuïteit van bijvoorbeeld grote zorginstellingen of vervoersorganisaties.

Samen met een team ondersteun je onze klanten met het afhandelen van alle hulpvragen (voornamelijk 1e en 2e lijns) en je bent hierin behulpzaam en assertief.

Alle vragen, problemen en / of verzoeken van klanten komen als eerste bij jou binnen.

Waar mogelijk los je deze vragen, problemen en / of verzoeken zelfstandig op.

Als dit niet mogelijk blijkt, overleg je met je team en draag je het bijvoorbeeld over aan onze Cloud Engineers.

Dit is wat we vragen

Gezien er binnen Korton alle ruimte tot ontwikkeling is, zijn we op zoek naar een diversiteit aan kandidaten. Hierbij moet wel minimaal worden voldaan aan de volgende criteria:

MBO werk- en denkniveau.

Grote interesse in en affiniteit met IT en de drive om hier meer van te leren en in te ontwikkelen.

Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie, met klantcontacten.

Ervaring in het werken volgens ITIL-processen.

Je bent in staat om vragen, problemen en / of verzoeken van klanten op een eenvoudige manier te beantwoorden en uit te leggen.

Je bent goed in het communiceren op verschillende niveaus, zowel in woord als in geschrift, denkt proactief mee en houdt hierbij rekening met de situatie van de klant.

Zelfstandig, maar ook in staat om in teamverband te werken.

Enthousiast, behulpzaam en initiatiefrijk.

 

Voor meer ervaren kandidaten hebben we de volgende aanvullende criteria:

Afgeronde ICT-studie op mbo-niveau 4.

Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare supportfunctie.

Kennis van Microsoft-omgevingen en -netwerken.

Gevorderde Microsoft kennis van Operating Systems. Kennis van Active Directory, Group Policy Object, DHCP/DNS en Routing is een pré.

Kennis van Office 365 en Azure is een pré.

Dit krijg je ervoor terug

een goed salaris, inclusief 8% vakantietoeslag;

een pensioenregeling (70/30);

een ruim opleidingsbudget;

een buitengewoon positieve en informele werksfeer;

interne doorgroeimogelijkheden;

en uiteraard een laptop en mobiele telefoon.

Passen we bij elkaar?

En heb je nog niet alle kennis in huis of wil je je huidige kennis vergroten? Dan krijg je de training van ons. Wij bieden namelijk een ruim studiebudget. En zo zijn er nog wel meer redenen om bij Korton te komen werken.

 

Wil je weten wat die redenen zijn? Lees de 15 redenen!

 

Direct solliciteren? E–mail je CV en motivatie naar het Korton HR Team op HR@korton.nl en zij nemen binnenkort contact met jou op. Tot snel!