Ondersteuning bij de klant

Onsite Support Engineer

A smile is the first step for hospitality

Onsite Support Engineer

Ben jij de hands-on man of vrouw die graag klanten te woord staat en ze proactief helpt met hun vragen en uitdagingen? Rijd je het liefst het hele land door om onze klanten op locatie te helpen? Of het nu gaat om het leveren van een nieuwe laptop of tablet, of om het beantwoorden van vragen en het geven van advies over de cloud werkplek? Dat komt mooi uit! Dat is precies wat een On site Support Engineer bij Korton doet. En omdat Korton snel groeit, zijn we op zoek naar nieuwe collega’s.

Dit is Korton

Korton gaat verder waar anderen ophouden. Al een kwart eeuw leveren wij hoogwaardige technologie-oplossingen aan klanten in onder meer de zorg, mobiliteit en zakelijke dienstverlening. We bieden betrouwbaarheid en veiligheid op de momenten dat dit er echt toe doet. Dit kunnen wij omdat we samen met onze klanten de slimste en meest betrouwbare cloudarchitecturen ontwerpen, implementeren, realiseren en onderhouden. En daarvoor stellen wij alles in het werk.

Want als wij niet alert zijn, lopen zorgprocessen in zorginstellingen vast of kan het vervoer van patiënten niet plaatsvinden. Er gaan bijvoorbeeld per maand meer dan één miljoen geplande vervoersbewegingen door onze cloudoplossingen. Onze betrokkenheid hierbij is cruciaal: wij zorgen voor de systemen van onze klanten alsof ze van onszelf zijn. Dit is waar we voor staan, waar we voor gaan en is de ultieme motivatie om onszelf te blijven ontwikkelen.

Dit ben jij

Een echte teamplayer die, samen met collega’s, snel kan schakelen tussen verschillende klanten en verschillende issues.

Een tech-freak die ervan houdt om technische problemen bij een klant efficiënt en effectief op te lossen.

Leergierig, waardoor je technische kennis en knowhow blijft ontwikkelen en je steeds complexere zaken leert oplossen.

Je haalt energie en voldoening uit het bieden van advies en hulp op de locatie van de klant.

Een communicatief en sociaal vaardig persoon die altijd klantgericht is.

Empathisch en proactief.

Pas wanneer de klant tevreden is, ga jij met een goed gevoel naar huis.

Dit ga je doen

Fungeren als aanspreekpunt op locatie van onze klanten. Veel vragen, problemen of verzoeken van klanten komen bij jou binnen via ons ticketsysteem.

Al deze vragen, problemen en verzoeken beantwoorden en oplossen of, in overleg met je team, overdragen aan ons cloud supportteam of de cloud engineers.

Je verdiepen in de nieuwste cloud werkplekoplossingen, die onze klanten optimaal ondersteunen – nu en in de toekomst.

Het configureren, afleveren en aansluiten van (mobiele) werkplekapparatuur.

Zorgen voor het up-and-running houden van systemen van onze klanten en daarmee de continuïteit bewaken van bijvoorbeeld grote zorginstellingen of vervoersorganisaties.

Dit is wat we vragen

Enthousiast, behulpzaam en initiatiefrijk.

Afgeronde ICT-studie op mbo-niveau 4.

Kennis van Office 365 en Exchange is een pré.

In staat om te communiceren op diverse niveaus: je denkt proactief mee en houdt rekening met de situatie van de klant bij het communiceren over issues, verzoeken en oplossingen.

Zelfstandig, maar ook in staat om in teamverband te werken.

Dit krijg je ervoor terug

een goed salaris, inclusief 8% vakantietoeslag;

een pensioenregeling (70/30);

Een ruim opleidingsbudget;

een buitengewoon positieve en informele werksfeer;

interne doorgroeimogelijkheden;

en uiteraard een auto, laptop en mobiele telefoon

Passen we bij elkaar

En zo zijn er nog wel meer redenen om bij Korton te komen werken.
Direct solliciteren? E-mail je CV en je motivatie naar ons op en wij nemen contact met je op. Tot snel!