Account Manager Public

Creëer en behoud vertrouwen

Account Manager Public (40 uur)

Je bent een echte hands-on relatiemanager met commercieel talent en haalt je energie uit de klantrelatie zo goed mogelijk ondersteunen en helpen op het vlak van IT Outsourcing. Het onderhouden en verder opbouwen van strategische klantrelaties zit in je DNA en je bent hierdoor in staat het IT-portfolio bij je bestaande klanten voor Korton te verbreden.

Je beschikt over een sterk analytisch probleemoplossend vermogen. Je bent in staat om de uitdagingen en behoeften van onze klanten in kaart te brengen en deze, samen en in nauwe samenwerking met onze specialisten, te vertalen naar oplossingen vanuit het dienstenportfolio van Korton. Voor het zelfstandig opstellen en uitbrengen van offertes, het sluiten van de deal en het realiseren van omzet draai jij je hand niet om.

Dat komt mooi uit! Dat is precies wat een Account Manager Public bij Korton doet. En omdat Korton snel groeit, zijn we op zoek naar een nieuwe collega.

Ontdek ons

Dit is Korton

Korton levert heldere en innovatieve Clouddiensten, die onze klanten helpen bij het waarmaken van hun doelstellingen. Dit drijft ons naar oplossingen die de klant laten innoveren. We geloven dat het verschil hierin wordt gemaakt door de collega’s die deze oplossingen ontwerpen, implementeren en beheren. Mensen met de juiste kennis en ervaring die begrijpen wat er speelt in het bedrijf of de organisatie van de klant. Mensen die gedreven zijn om snel te helpen als iets niet werkt of om juist nog eens door te vragen over wat de klant nu écht wil oplossen. Die betrokkenheid onderscheidt ons!

Want als wij niet alert zijn, lopen zorgprocessen in zorginstellingen vast of kan het vervoer van patiënten niet plaatsvinden. Er gaan bijvoorbeeld per maand meer dan één miljoen geplande vervoersbewegingen door onze cloudoplossingen. Onze betrokkenheid hierbij is cruciaal: wij zorgen voor de systemen van onze klanten alsof ze van onszelf zijn. Dit is waar we voor staan, waar we voor gaan en is de ultieme motivatie om onszelf te blijven ontwikkelen.

Contact

Dit ben jij

De spreekwoordelijke ‘farmer’ met de nodige aanvullende Service Manager Skills.

Je hebt relevante kennis en ervaring als het gaat om “outsourcing strategieën” bij klanten vanaf 150 medewerkers, bij voorkeur in de publieke sector (zorg, onderwijs, overheid).

Een echte teamplayer die, samen met collega’s, snel kan schakelen tussen verschillende (potentiële) klanten en issues. Je ervaart dit als een uitdaging en prettige afwisseling.

Je bent hands-on, sterk proactief en bent en blijft graag van het begin tot het einde van het offertetraject betrokken om het traject uiteindelijk tot een succes te maken.

Een communicatief en sociaalvaardig persoon die in staat is te communiceren op diverse niveaus: je denkt proactief mee en houdt rekening met de situatie van de klant bij het bespreken van verzoeken en mogelijke producten.

Empathisch, resultaatgericht en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.

Contact

Dit ga je doen

Binnen relaties weet je een strategische vertrouwensbasis op te bouwen en te behouden. Je bouwt aan lange termijn relaties met (potentiële) klanten.

Op eigen initiatief ga je bij je de klanten van Korton het dienstenportfolio verder uitbouwen en verbreden. Of het nu gaat om de Digitale werkplek, het netwerk of slimme Cloud infrastructuren.

Je brengt de bedrijfsstrategieën van de klant in kaart, en bouwt samen met de klant een roadmap tot het innoveren en verbeteren van de business of kernproces van onze klanten met diensten van Korton.

Op basis van je kennis van de wensen en behoeften van de klant ben je in staat om commerciële kansen te benutten.

Verkopen is jouw tweede natuur, je ziet en je creëert kansen. Natuurlijk hoort daarbij ook het toezien op en naleven van de gemaakte afspraken met jouw klanten.

Je bent in staat om op bestuurs- en directieniveau te adviseren en deals te sluiten. Je bent een succesvol onderhandelaar.

Je bewaakt samen met de Service Manager en operationele teams de beleving van ICT bij onze klanten (XLA). Waar nodig werk je samen met de Service Manager om diensten te optimaliseren en te borgen bij de klant.

Of het nu gaat om een nieuw project, wijziging of strategische richting. Je werkt samen met de Projectmanager of Change Manager om dit in goede banen te leiden en bent hierin commercieel de eindverantwoordelijke.

Samen met de Pre-Sales wordt er een functionele oplossing in kaart gebracht. Jij stelt de offerte en calculatie op, die door de Pre-Sales functioneel zijn samengesteld.

Jij komt vol energie binnen, maar verlaat het pand met minstens net zoveel energie.

Contact

Dit is wat we vragen

HBO werk-/denkniveau.

Je bent toe aan de 2e/3e stap in je carrière.

Minimaal 3 jaar ervaring met IT-outsourcing en 7 jaar ervaring met de verkoop van ICT diensten.

Ervaring met middelgrote klanten, ambitie richting grotere klanten.

Kennis van de Microsoft Productivity Suite.

Kennis van Public en Private Cloud infrastructuren.

Kennis van netwerk infrastructuren LAN en WAN is een pre.

Vertical kennis in de zorg (ouderen, thuis en gehandicaptenzorg) is een pre.

Je houdt van zelfstandig werken en maakt bewust gebruik van het team om je heen.

Ambitieus en initiatiefrijk, waarbij je veel plezier beleeft aan het plegen van acquisitie.

Je brengt een interessant netwerk met je mee.

Contact

Dit krijg je ervoor terug

een goed salaris, inclusief 8% vakantietoeslag.

een lease auto, variabele beloning, laptop en mobiele telefoon.

een pensioenregeling (70/30).

een ruim opleidingsbudget.

een team van slimme en enthousiaste collega’s!

een hele gezellige en informele werksfeer.

interne doorgroeimogelijkheden.

Contact

Wil je weten wat die redenen zijn? Lees de 15 redenen! 

Direct solliciteren? Email je CV en motivatie naar het Korton HR Team op HR@korton.nl en zij nemen binnenkort contact met jou op. Tot snel!